perjantai 24. tammikuuta 2014

Sukat joululahjaksi appiukolle

Appiukko sai joululahjaksi samanlaiset sukat kuin isäni, eli sinänsä näissä ei nyt ole mitään esiteltävää (julkaisinhan aikoinaan kuvan isäni sukkien valmistuttua) - mutta halusin joka tapauksessa tehdä näistäkin oman julkaisunsa. Onhan näidenkin takana monta työtuntia ja näin tulee merkittyä itsellekin kätevästi muistiin kaikki tekemänsä jutut :)

Kummallisesti saan muuten kadoteltua 3.5 kokoisia puikkoja; metallisia omistan kahdet, yhdet hankin joskus vuonna nakki ja makkara kun yritin harrastaa neulomista ja silloin olin ilmeisesti unohtanut että vuonna meri ja maa olin jo hankkinut yhdet metalliset sukkapuikot - tai sitten viiden kappaleen joukko oli pienentynyt johonkin muuhun määrään (joka on sittemmin täydentynyt kadonneiden löydyttyä). No kun nyt sitten vähän aktiivisemmin aloin harrastamaan neulomista olin taas unohtanut omistavani tuon koon sukkapuikkoja ja hankin sitten bambuiset. Tässä harrastamisen aikana olen noista bambuisista kadottanut jo KAKSI! Ensin oli kateissa yksi, mutta nyt määrä on kasvanut kahteen. Kyllä sitten ärsyttää, olen käyttänyt nyt sitten sekaisin bambuisia ja metallisia sekä harmitellut kadottamiani puikkoja. Ehkä ne vielä joku päivä tulevat vastaan, mutta edes lankavaraston muuton yhteydessä ne eivät kyllä esiin pompanneet että saa nyt nähdä löytyykö niitä ikinä. Mutta ehkä tietysti tuon koon puikot katoavat herkiten, kun niitä aika paljon tulee vaan käytettyä verrattuna moniin muihin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti